Fredag och vi är inne i September

Ja som ni vet var jag en sväng i Stockholm i Onsdags, var uppe på mitt g:a jobb Jetpack i Hornsberg och hälsa på alla mina härliga g:a arbetskamrater. Det var riktigt roligt att träffa alla.
Sedan åkte jag och överaskade Carolina på Park Konditori och har ni inte varit där ännu så tycker jag att ni skall åka dit och ta en kaffe med något gott till . Sedan efter hon hade slutat så träffade vi lilla syster Sophia & Pojkvännen Fabian, vi åt på ett jätte mysigt ställe bara vi fyra som låg på Söder( kom inte ihåg vad det hette).
Men vi var hemma tidigt för det är upp tidigt i morgon .

Torsdagen var jag på Park för att sedan åka hem till lugnet igen och lilla gubben.

Fredag . I dag har jag städat och ordnat lite här hemma. I kväll lär man väll inte få se på TV:en eftersom det är fotboll och det är jag inte intresserad så det blir nog lite nya kort i stället det är roligare.

  

Här är vi , det var lite kyligt ute där av filten .  denna lilla tallrik åt vi som förrätt.

Ha en trevlig kväll kram på er där ute.

Kommentarer
Postat av: Zornitsa

Hej och tack för titten hos mig, trevligt att prata med dig :) Nu blev jag nyfiken på vilket ställe ni har ätit för det ser smaskens ut, jag gillar plockmat och speciellt salami och sånt...

2010-09-04 @ 20:26:39
URL: http://zornitsasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0