Torsdags kväll och snart är det Fredag

Sitter i soffan och tycker att livet är toppen , fast jag vet att jag skrev för ett par dagar sedan att allt känndes hopplöst och jag frågasatte varför man inte längre var efter traktad på arbets marknaden ??????.
Men nu ev så kanske jag har ett projekt på gång som jag hoppas ger mig ett jobb i alla fall över denna vintern så nu är det bara att vänta. I dag har även vädret varit kanon si så här 18 grader med blåhimmel & sol. så jag drog till att putsa alla fönster och bytte gardiner i sovrummet. I morgon är det då FREDAG och jag skall in till Eskilstuna för att lämna bouppteckningen efter mamma på Skatteverket och sedan blir det att börja göra en massa Julkort, ja jag vet att ni tycker att det är lite  tidigt men jag skall göra 128 st som skall vara klara till den 1/12.

Mås så gott på er och DU tack för att du går in på min blogg och läser om det nu är någon vill säga för det vet jag inte eftersom ingen lämnar någon kommentar......


Kommentarer
Postat av: monica

Här är en till som måste börja med julkorten... Ska vara med på ett par julmarkader och jag har ingenting att sälja än ler

Trevlig helg!

2010-09-10 @ 16:21:25
URL: http://leamonskapar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0